Με Μεϊμαράκη και Πουπάκη βρέθηκε κατά την έξοδο του από τη συνδιάσκεψη του Σαββάτου ο Καραμανλής. «Πρόεδρε, ο Πουπάκης θέλει να ξαναγίνουμε ΟΝΝΕΔίτες και να παλέψουμε όπως τότε» ανέφερε ο Μεϊμαράκης στον Καραμανλή.
«Πρέπει να δώσουμε δυνατό αγώνα» απάντησε ο Πουπάκης την ώρα που αντάλλασσε χαιρετισμό με τον
πρώην πρωθυπουργό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου