Αναγνώστες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΕΚΤ: Δεκτά και πάλι τα ελληνικά ομόλογα ως εγγύηση για τις τράπεζες


H Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ανακοίνωσε σήμερα ότι θα ξεκινήσει να δέχεται εκ νέου ελληνικά ομόλογα ως εγγύηση για την παροχή ρευστότητας σε ελληνικές τράπεζες.

Να σημειωθεί πως η ΕΚΤ είχε σταματήσει να δέχεται ελληνικά ομόλογα το
Ιούλιο, μετά το  πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων.

Πηγή:Voria


http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/531234/EKT-Dekta-kai-pali-ta-ellinika-omolog-os-engyisi-ga-tis-trapezes.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: