Αναγνώστες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Μεγάλη άνοδος στο ΧΑ


Σημαντικά κέρδη σημείωσε σήμερα το Χρηματιστήριο Αθηνών, μετά την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας από τον διεθνή οίκο Standard & Poor's.
Συγκεκριμένα, ο Γενικός Δείκτης Τιμών κατέγραψε κέρδη 4,81%, στις 878,41 μονάδες, ενώ ο συνολικός τζίρος των συναλλαγών διαμορφώθηκε στα 63,803 εκατ. ευρώ.

Με κέρδη έκλεισαν όλοι οι επιμέρους δείκτες και τη μεγαλύτερη άνοδο κατέγραψαν οι δείκτες των Τραπεζών (+9,94%),των Τηλεπικοινωνιών (+7,53%), των Χρηματοοικονομικών
Υπηρεσιών (+6,87%) και των Πρώτων Υλών (+6,69%).

Άνοδο κατέγραψαν όλες οι μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης, και τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν οι μετοχές της Eurobank (+12,37 %), της Πειραιώς (+11,25%), της Εθνικής (+10,40%), της Alpha Bank (+9,30%), της MIG (+ 9,23%) , της Κύπρου (+8,86%), της Frigoglass (+8,79 %) και του ΟΤΕ (+7,53%).

Από το σύνολο των μετοχών που διακινήθηκαν, ανοδικά κινήθηκαν 124 μετοχές, 32 πτωτικά και 23 παρέμειναν σταθερές.

Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/531274/Megli-anodos-sto-ChA.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: