Αναγνώστες

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Τα κόμματα του δολαρίου...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgipRmVIyJhQU8SAseX15Dht0OlS0QJbaMy10idvobuLNBh7UrnYsn_6vpFDYlgHcl1Y0pnzejUPD2ohvgtDmCveWMYRP_voI4paFmdvmhz5u5ZiBrymJ5qoK4AqY3yiJC7ctLF_pgac-E/s1600/dolario_drahmi-1-nai.jpg
Σιγοκαίει το καμίνι μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ μετά τη φιλοαμερικανική στροφή της ηγεσίας του και τους ύμνους που ανέπεμψε κατά τρόπο απροκάλυπτο ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Tσίπρας προς τον... ομόλογο του πρόεδρο Ομπάμα. Βλέπετε, το Αριστερό Ρεύμα, του οποίου ηγείται ο σύντροφος Παναγιώτns Λαφαζάνης, έχει πάθει ένα πολιτισμικό και ιδεολογικό σοκ με τις αγάπες και τα λουλούδια
του Αλεξέι προς την ηγεσία του διεθνούς ιμπεριαλισμού και σκέφτεται στο πλαίσιο της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του Δεκεμβρίου να του κάνει τον βίο αβίωτο... θα έχει πλάκα. Μη νομίζετε όμως ότι και στους υποψήφιους συνεταίρους του Τσίπρα , στους Ανεξάρτητους Ελληνες, το κλίμα είναι καλύτερο. Η ατμόσφαιρα στο κόμμα του δολαρίου χάλασε από την ώρα που ο Πάνος Καμένος εξέφρασε ανοιχτά τη στήριξη του στο αμερικανικό νόμισμα και υποστήριξε την πρόσδεση της Ελλάδος σε αυτό το άρμα. Οι μισοί τουλάχιστον βουλευτές που τον ακολούθησαν από τη Ν.Δ. θύμωσαν. Αφήστε που λέγεται ότι δεν έχουν τηρηθεί και κάποιες υποσχέσεις που τους εδόθησαν όταν έλαβαν την απόφαση να πολιτευτούν με το κόμμα... Μια παλιά παροιμία της Κάτω Ιταλίας λέει ότι δεν υπάρχει τίποτε πιο ασήμαντο από μια υπόσχεση . Οταν μάλιστα οι υποσχέσεις που έδωσε ο Πάνος είναι επτά, τότε ακόμη χειρότερα... (οι παροικούντες εν Ιερουσαλήμ πάντως γνωρίζουν πάρα πολύ καλά όλο το παρασκήνιο. Κάποια στιγμή μπορεί να κελαηδήσουν οι "πρωταγωνιστές"...

http://elpidablog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: