Η
νέα αποκάλυψη αφορά στην υπάλληλο της Βουλής, την οποία επέλεξε το 2010
ο τότε Πρόεδρος, Φίλιππος Πετσάλνικος, προκειμένου να στελεχώσει το
γραφείο διασύνδεσης της Βουλής των Ελλήνων με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
στις Βρυξέλλες. Πρόκειται για
μια νέα σε εμπειρία υπάλληλο της Βουλής, η οποία είχε μονιμοποιηθεί μόλις πριν από τρία χρόνια, το 2007, (με την απόφαση Σιούφα) καθώς από το 2004 ήταν μετακλητή υπάλληλος
Πώς όμως κατάφερε να πάρει την περιζήτητη θέση (οι υπάλληλοι του εξωτερικού εκτός από το μισθό τους λαμβάνουν και το επίδομα εξωτερικού ύψους 96.000 ευρώ ετησίως και μάλιστα μόνο το μισό φορολογήσιμο)
Κατά τον τότε και νυν γενικό γραμματέα της Βουλής, Αθανάσιο Παπάίωάννου, η υπάλληλος διέθετε:
πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μεταπτυχιακό στις Πολιτικές Επιστήμες, τρεις γλώσσες γερμανικά, γαλλικά και ισπανικά αλλά είχε και μεγάλη εμπειρία, καθώς επί επτά χρόνια ήταν και πάλι αποσπασμένη στις Βρυξέλλες, όταν επίτροπος ήταν ο Χρήστος Παπουτσής...
Ε, μάλιστα, με τέτοιο προσόν είναι εύλογο να καταλάβει κανείς πώς από καθηγήτρια αγγλικών σε Γυμνάσιο μπορεί να πηγαίνει παχυλά αμειβόμενη στην Κομισιόν, μετά στη Βουλή και κατόπιν να εξασφαλίζει και πάλι τοποθέτηση στην Ευρωβουλή...
http://elpidablog.blogspot.gr/2012/11/96000.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου