Χαλαρή βόλτα Σαμαρά
Στους δρόμους της Κηφισιάς περπάτησε το πρωί ο πρωθυπουργός. Ο κ.
Σαμαρας σε χαλαρό ύφος έκανε μία βόλτα στην χριστουγέννιατικη αγορά ,
συνομίλησε μακριά απο τις τηλεοπτικές κάμερες με τους κατοίκους και
έπιασε τον παλμό της αγοράς. Μαζί του μάλιστα για λίγο συναντήθηκε και ο
Κώστας Τζαβάρας, που
βρισκόταν στην περιοχή.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/532434/-Chalari-bolta-Samara.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου