Αναγνώστες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Χαλαρή βόλτα Σαμαρά

Στους δρόμους της Κηφισιάς περπάτησε το πρωί ο πρωθυπουργός. Ο κ. Σαμαρας σε χαλαρό ύφος έκανε μία βόλτα στην χριστουγέννιατικη αγορά , συνομίλησε μακριά απο τις τηλεοπτικές κάμερες με τους κατοίκους και έπιασε τον παλμό της αγοράς. Μαζί του μάλιστα για λίγο συναντήθηκε και ο Κώστας Τζαβάρας, που
βρισκόταν στην περιοχή.

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/532434/-Chalari-bolta-Samara.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: