Ολο το πρωί χθες ο Κώστας Καραμανλής δεχόταν φίλους του ,
βουλευτές αλλά και κομματικά στελέχη για τα χρόνια πολλά στο πολιτικό
του γραφείο στην πλατεία Μαβίλλη.
Το γραφείο του πρώην πρωθυπουργού σύμφωνα με πληροφορίες μετά τις
11.00 το πρωί , γέμισε από κόσμο που ήθελε να του
ευχηθεί αλλά και να
ανταλλάξουν ευχές έν όψει Χριστουγέννων .
Βέβαια στον προθάλαμο υπήρχαν τα απαραίτητα μελομάκαρονα , δίπλες και κουραμπιέδες για τους επισκέπτες .
Γ. Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου