Αναγνώστες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Οι «ευχές» του Καραμανλή

Δέχτηκε βουλευτές και στελέχη στο γραφείο του εν όψει Χριστουγέννων
Ολο το πρωί χθες ο Κώστας Καραμανλής δεχόταν φίλους του , βουλευτές αλλά και κομματικά στελέχη για τα χρόνια πολλά στο πολιτικό του γραφείο στην πλατεία Μαβίλλη.
Το γραφείο του πρώην πρωθυπουργού σύμφωνα με πληροφορίες μετά τις 11.00 το πρωί , γέμισε από κόσμο που ήθελε να του
ευχηθεί αλλά και να ανταλλάξουν ευχές έν όψει Χριστουγέννων .
Βέβαια στον προθάλαμο υπήρχαν τα απαραίτητα μελομάκαρονα , δίπλες και κουραμπιέδες για τους επισκέπτες .
Γ. Σ

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/532435/Oi-%C2%ABefches%C2%BB-toy-Karamanli.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: