Αναγνώστες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Η σημερινή αποχώρηση από τους Ανεξάρτητους Ελληνες: Έφυγε και ο Τζωρτζάτος


Άλλη μία αποχώρηση από τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Ο υποψήφιος βουλευτής Κεφαληνίας και Ιθάκης Γιώργος Τζωρτζάτος εξηγεί τους λόγους της απόφασής του:





Επανέρχομαι ευχαριστώντας τους ψηφοφόρους μου που με τίμησαν στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
Θα ήθελα να σας πω ότι επειδή δεν επιθυμώ σε καμία περίπτωση να γίνω ουρά του ΣΥΡΙΖΑ, αποχωρώ από το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Θα ήθελα επίσης να δηλώσω ότι ο αντιμνημονιακός αγώνας που ξεκίνησε πριν από 2,5 χρόνια θα συνεχιστεί.

Ραντεβού στους αγώνες».


http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/12/blog-post_5358.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: