
Άλλη μία αποχώρηση από τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Ο υποψήφιος βουλευτής Κεφαληνίας και Ιθάκης Γιώργος Τζωρτζάτος εξηγεί τους λόγους της απόφασής του:
Επανέρχομαι ευχαριστώντας τους ψηφοφόρους μου που με τίμησαν στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
Θα ήθελα επίσης να δηλώσω ότι ο αντιμνημονιακός αγώνας που ξεκίνησε πριν από 2,5 χρόνια θα συνεχιστεί.
Ραντεβού στους αγώνες».
http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/12/blog-post_5358.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου