Αναγνώστες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ο Βρούτσης ανακοίνωσε κάτι που ψάχναμε χρόνια: Επιτέλους μάθαμε τον ακριβή αριθμό των συνταξιούχων


Έπρεπε να φτάσει 2012 και η Ελλάδα να κινδυνέψει να χρεοκοπήσει για να μπει μία τάξη με εντολές των ξένων τοκογλύφων, δυναστών κ.λπ Αν είναι έτσι οι δυνάστες κρίμα που δεν τους είχαμε δοκιμάσει πιο μπροστά...


Τον ακριβή αριθμό όλων των συνταξιούχων καθώς και των ποσών που καταβάλλουν κάθε μήνα στους ασφαλισμένους οι φορείς κοινωνικής Ασφάλισης ανακοίνωσε σήμερα ο Γιάννης Βρούτσης κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Η.ΔΙ.Κ.Α. (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης).






Όπως δήλωσε ο υπουργός:



"Μέσα σε ένα μήνα συγκεντρώθηκαν για πρώτη φορά με απόλυτη ακρίβεια σε ψηφιακή μορφή τα στοιχεία των 4.328.548 συντάξεων που αντιστοιχούν σε καταβολές 2.347.173.168 ευρώ το μήνα. Τα στοιχεία αυτά αφορούν 2.952.082 εκατομμύρια δικαιούχους (συνταξιούχους) και συγκεντρώθηκαν από 91 διαφορετικά ταμεία και τομείς κύριας και επικουρικής σύνταξης"



ΥΓ: Έπρεπε η Ελλάδα να φτάσει στο χείλος του γκρεμού για να γίνει το αυτονόητο...


παραπολιτικά




http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/12/blog-post_446.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: