Μέσα από συναντήσεις με τους παραγωγικούς φορείς βάζει σε τάξη τα προσόντα και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη σύνδεση των σχολών με την αγορά εργασίας.
.
Ο Υπουργός κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος μετά τη συνάντηση προέβη
στης εξής δήλωση:
«Η ανάκαμψη της χώρας περνά μέσα από την αναγέννηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος και την αναβάθμιση της Δια Βίου Μάθησης. Γι΄ αυτό το λόγο ζήτησα σήμερα τις προτάσεις των επιστημονικών φορέων και συστήσαμε ομάδα έργου, στο πλαίσιο της οποίας θα συζητήσουμε ουσιαστικά, όλα τα ζητήματα και πρωτίστως την απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων στους αποφοίτους του Δημόσιου Πανεπιστημίου και ΤΕΙ. Τις επόμενες ημέρες θα συνεχίσουμε τις συναντήσεις με τους παραγωγικούς φορείς και τους κοινωνικούς εταίρους, καθώς ο διάλογος είναι για μας προαπαιτούμενο για τη χάραξη των πολικών Εκπαίδευσης και Διά Βίου Μάθησης».
Ο Πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. κ. Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε: «Μετά το Σχέδιο «Αθηνά», το οποίο γενικά κινείται στη σωστή κατεύθυνση, σε ό,τι αφορά τη διόρθωση των στρεβλώσεων της Ανώτατης Παιδείας, ο τρόπος άσκησης των τεχνικών επαγγελμάτων είναι ένα από τα κρίσιμα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Ο κοινός μας στόχος είναι να αρθούν αντιαναπτυξιακά εμπόδια, καθώς και οι αδικίες που δημιουργούνται στους αποφοίτους όλων των βαθμίδων των τεχνικών επαγγελμάτων. Ως Τεχνικό Επιμελητήριο έχουμε ήδη καταθέσει την πρόταση μας για την Ανώτατη Εκπαίδευση και θα συμμετέχουμε ενεργά στον ουσιαστικό διάλογο που ξεκινά ο Υπουργός για όλα τα ζητήματα. Είναι η ώρα επιτέλους, όλες οι πλευρές να συμβάλλουν στον εξορθολογισμό του συνολικού θεσμικού πλαισίου της Παιδείας, της παραγωγής και κυρίως της ασφάλειας του πολίτη».
Ο Πρόεδρος του Ο.Ε.Ε. κ. Κυδωνάκης δήλωσε: «Εμείς αποδεχθήκαμε με ιδιαίτερη χαρά την πρόσκληση για τη σημερινή συνάντηση και για τη συμμετοχή στο διάλογο που ξεκινά, που είναι ενδεικτικά της ποιότητας του κυρίου Υπουργού και του τρόπου, με τον οποίον ασκεί τα κυβερνητικά του καθήκοντα. Μετά την ολοκλήρωση του Σχεδίου «Αθηνά», το οποίο κινείται προς την κατεύθυνση της επίλυσης πολλών εκ των προβλημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα συμμετέχουμε ενεργά στο διάλογο ως ο αρμόδιος φορέας γνωμοδότησης σε θέματα εκπαίδευσης του οικονομικού τομέα και θα κάνουμε ότι μπορούμε, προκειμένου να επιλυθούν τα σημαντικά ζητήματα, που μας παρουσίασε σήμερα ο Υπουργός».
Ο Πρόεδρος του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. κ. Σπύρος Μάμαλης με τη σειρά του δήλωσε: «Ως Γεωτεχνικό Επιμελητήριο πιστεύουμε ότι το Σχέδιο «Αθηνά», με τις όποιες βελτιώσεις γίνουν στην πορεία, κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Σήμερα συζητήσαμε για τον κομβικό ρόλο των Επιμελητηρίων στη Διά Βίου Μάθηση και καταθέσαμε τις προτάσεις μας για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Επίσης συζητήσαμε στη σημερινή συνάντηση και θα καταθέσουμε, το επόμενο χρονικό διάστημα, ουσιαστικές προτάσεις, μαζί με τα άλλα δύο Επιμελητήρια, για τα ζητήματα της διάρθρωσης της αγοράς στην Ελλάδα, τις πιστοποιήσεις και το περίγραμμα των επαγγελματικών δεξιοτήτων, που απαιτούνται από τον τεχνίτη μέχρι τον ειδικό επιστήμονα».
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/573325/Katochyronei-ta-Epangelmatika-Dikaiomata-o-Arbanitopoylos.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου