Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Γιατί πηγαίνουν τα πολιτικά κόμματα στο Υπουργείο Εξωτερικών;


Έχουν λάβει τις επιστολές από την κυβέρνηση

 Σύγκλιση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής για τις 25 Απριλόυ αποφάσισε η κυβέρνηση και πρόκειται να υλοποιηθεί από τον υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλο στο νεοκλασικό κτίριο της Βασιλίσσης Σοφίας.
Για το σκοπό αυτό ο υπουργός απέστειλε σήμερα επιστολές προς τους εκπροσώπους των πολιτικών κομμάτων, προκειμένου αυτά να ορίσουν εκπροσώπους τους, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στην αυριανή συνεδρίαση.
Στη συνεδρίαση αυτή πρόκειται να συζητηθούν οι σχέσεις της Ελλάδας με τους Ευρωπαίους εταίρους, οι
τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, οι ελληνοτουρκικές σχέσεις και οι εξελίξεις στο Κυπριακό καθώς και η ευρωπαϊκή προοπτική των Δυτικών Βαλκανίων και οι σχέσεις της Ελλάδος με τις χώρες αυτές, σε συνάρτηση με την ανάληψη της προεδρίας της ΕΕ από τη χώρα μας το 2014.
Λ.Σ.Μ.


http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/573327/Gati-piginoyn-ta-politika-kommata-avrio-sto-Ypoyrgio-Exoterikon.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: