Αναγνώστες
Σάββατο 4 Μαΐου 2013
ΝΟ.Δ.Ε ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Ευχές για την Ανάσταση του Κυρίου
Το Άγιο Φως της Ανάστασης ας φωτίσει τις ζωές όλων μας και ας μας δώσει δύναμη για να ατενίσουμε το μέλλον με αισιοδοξία και ελπίδα! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!
Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή Καστοριάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου