
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
- Το νέο εκθεσιακό κέντρο στο ΒΙ.ΠΑ, του Συνδέσμου Γουνοποιών «Ο
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ» επισκέφτηκε σήμερα Μ. Σάββατο η βουλευτής Καστοριάς κα
Μαρία Αντωνίου. Η Βουλευτής αφού ενημερώθηκε για τις προετοιμασίες της
38ης Έκθεσης Γούνας Καστοριάς από τον Πρόεδρο του Συνδέσμου κο Ηρακλή
Καλλισθένη, ξεναγήθηκε στους χώρους του νέου εκθεσιακού κέντρου όπου θα
φιλοξενήσουν την 38η έκθεση, η οποία ανοίγει τις πύλες της την προσεχή
Πέμπτη 9 Μαΐου. Σημειώνεται ότι τα εγκαίνια της έκθεσης θα
πραγματοποιήσει ο
Δείτε φωτογραφίες:




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου