Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Σαμαράς: Θεμέλιο της δημοκρατίας η ασφάλεια των πολιτών



Η ασφάλεια των πολιτών είναι θεμέλιο της δημοκρατίας και προϋπόθεση της ελευθερίας, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης, όπου ενημερώθηκε από τον αρμόδιο υπουργό για τρέχοντα θέματα. Ο κ. Σαμαράς σημείωσε ότι μόλις βελτιωθούν τα πράγματα, υποχρέωση της πολιτείας είναι να αποκαταστήσει όλους εκείνους που έκαναν το καθήκον τους.


 Πηγή:Voria

Δεν υπάρχουν σχόλια: