Η ασφάλεια των πολιτών είναι θεμέλιο της δημοκρατίας και προϋπόθεση της ελευθερίας, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης, όπου ενημερώθηκε από τον αρμόδιο υπουργό για τρέχοντα θέματα.
Ο κ. Σαμαράς σημείωσε ότι μόλις βελτιωθούν τα πράγματα, υποχρέωση της πολιτείας είναι να αποκαταστήσει όλους εκείνους που έκαναν το καθήκον τους.
Πηγή:Voria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου