Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Συνάντηση Αβραμόπουλου-Μπεσίμι



Συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, Φατμίρ Μπεσίμι, θα έχει την Τετάρτη 8 Μαΐου, το μεσημέρι στο ΥΠΕΞ, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος. Ο κ. Μπεσίμι είναι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, αρμόδιος για θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης.


 Πηγή:Voria

Δεν υπάρχουν σχόλια: