Συνάντηση Αβραμόπουλου-Μπεσίμι
Συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, Φατμίρ Μπεσίμι, θα έχει την Τετάρτη 8 Μαΐου, το μεσημέρι στο ΥΠΕΞ, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.
Ο κ. Μπεσίμι είναι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, αρμόδιος για θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πηγή:Voria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου