Έτρεχαν και δεν έφταναν... οι συνεργάτες του πρωθυπουργού χρονιάρες
μέρες. Πασχαλιάτικα δημιουργήθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα στα… υδραυλικά του
κτιρίου και ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες αποκατάστασης
των βλαβών. Το
αρχικό κόστος τους ανέρχεται στα 1.500 ευρώ… Κούκος αηδόνι θα τους
πάει...
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/586259/Ti-problima-dimioyrgthike-sto-Maximoy-paschaliatika.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου