Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Τι πρόβλημα δημιουργήθηκε στο Μαξίμου πασχαλιάτικα;

 Έτρεχαν και δεν έφταναν... οι συνεργάτες του πρωθυπουργού χρονιάρες μέρες. Πασχαλιάτικα δημιουργήθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα στα… υδραυλικά του κτιρίου και ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες αποκατάστασης
των βλαβών. Το αρχικό κόστος τους ανέρχεται στα 1.500 ευρώ… Κούκος αηδόνι θα τους πάει...

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/586259/Ti-problima-dimioyrgthike-sto-Maximoy-paschaliatika.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: