Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος είχε σκοπό να πάει, αλλά οι επιτελείς του
είπαν ότι «θα σας καταριούνται οι φαντάροι που θα τους κλείσετε μέσα»
και άλλαξε γνώμη.
Άλλωστε, οι «υπερπαραγωγές» εορτές του Πάσχα στα στρατόπεδα,
με
οβελίες, χορούς, κλαρίνα και χορευτικά συγκροτήματα έλαβαν τέλος εδώ και
δύο χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/586266/Gati-o-Panagotopoylos-den-tha-paei-fetos-se-stratopedo.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου