Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Εξοργισμένος ο Σαμαράς με την Τρόικα Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013 16:21

Το παίρνει πάνω του ο πρωθυπουργός
"Η μάχη θα δοθεί σε πολιτικό επίπεδο" . Με αυτή την φράση ο πρωθυπουργός φέρεται να έκλεισε το θέμα που επιχείρησε να ανοίξει η Τροικα για ενδεχόμενες απολύσεις στην ΕΑΒ και στην αμυντική βιομηχανία . Η αποστολή του σχετικού email εξόργισε την ελληνική πλευρά που πλέον ρίχνει στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης την επίτευξη πρωτογενούς πλεόνασματος αλλά και της κοινωνικής ηρεμίας και σταθερότητας. 

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623105/Exorgsmenos-o-Samaras-me-tin-Troika.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: