Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Άδωνις: Το εισιτήριο για τα εξωτερικά ιατρεία δεν θα αυξηθεί


Απάντηση του Υπουργού στα όσα ακούγονται για τις τιμές στα εξωτερικά ιατρεία
 «Η τιμή του εισιτηρίου για τα εξωτερικά ιατρεία δεν θα αυξηθεί» ανέφερε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Real Fm και ξεκαθάρισε ότι το εισιτήριο παραμένει στα 5 ευρώ.
 
Ο υπουργός τόνισε ότι «αυτό που έχει θεσμοθετηθεί και θα ισχύσει από 1/1/2014 είναι η επιβάρυνση 25 ευρώ των ασφαλισμένων που θα νοσηλεύονται στα δημόσια νοσοκομεία», ωστόσο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει εισοδηματικό κριτήριο.
 
Ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε στον Real Fm ότι υπήρξε συμφωνία κατά τη συνάντησή του με τους ιατρικούς συλλόγους για την αύξηση της διάθεσης γενοσήμων στο 60%.
 
«Οι γιατροί δεν διαφωνούν με το γενόσημο αλλά θεωρούν ότι πρέπει να επιλέγουν οι ίδιο το γενόσημο», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.
 
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623107/Adonis-To-eisitirio-ga-ta-exoterika-iatreia-den-tha-afxithei.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: