Απάντηση του Υπουργού στα όσα ακούγονται για τις τιμές στα εξωτερικά ιατρεία
«Η τιμή του εισιτηρίου για τα εξωτερικά ιατρεία δεν θα
αυξηθεί» ανέφερε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο
κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Real Fm και ξεκαθάρισε ότι το εισιτήριο
παραμένει στα 5 ευρώ.
Ο υπουργός τόνισε ότι «αυτό που έχει θεσμοθετηθεί και θα ισχύσει
από 1/1/2014 είναι η επιβάρυνση 25 ευρώ των ασφαλισμένων που θα
νοσηλεύονται στα δημόσια νοσοκομεία», ωστόσο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο
να υπάρξει εισοδηματικό κριτήριο.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε στον Real Fm ότι υπήρξε συμφωνία
κατά τη συνάντησή του με τους ιατρικούς συλλόγους για την αύξηση της
διάθεσης γενοσήμων στο 60%.
«Οι γιατροί δεν διαφωνούν με το γενόσημο αλλά θεωρούν ότι πρέπει να
επιλέγουν οι ίδιο το γενόσημο», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623107/Adonis-To-eisitirio-ga-ta-exoterika-iatreia-den-tha-afxithei.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου