«Οι ίδιοι που επικαλούνται το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, όταν απολογούνται -και αναφέρομαι στον κ. Φωτόπουλο- για κατηγορίες που τους έχουν απαγγελθεί και βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζονται οτι η περιουσία της ΔΕΗ δεν είναι δημόσια», τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Όλοι όσοι υπεραμύνονται του κρατικού
χαρακτήρα της ΔΕΗ προασπίζονται τα δικά τους συντεχνιακά
συμφέροντα και
όχι το ευρύτερο καλό, είπε σήμερα στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Διοικητικής
Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Οι ίδιοι που επικαλούνται το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, όταν απολογούνται -και αναφέρομαι στον κ. Φωτόπουλο- για κατηγορίες που τους έχουν απαγγελθεί και βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζονται οτι η περιουσία της ΔΕΗ δεν ειναι δημόσια», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης.
«Η ΔΕΗ δεν αποκρατικοποιείται, πωλείται το 30% της επιχείρησης έτσι ώστε να δημιουργηθεί ανταγωνισμός», εξήγησε ο υπουργός.
Σημείωσε επίσης ότι η πραγματικότητα είναι πως το δημόσιο δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να πετύχει πραγματική εξυγίανση δημόσιας επιχείρησης προκείμενου να υπάρξει όφελος και για τον πολίτη.
http://www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου