Αναγνώστες

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Μητσοτάκης: Όσοι επικαλούνται το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, υπερασπίζονται συντεχνιακά συμφέροντα

Μητσοτάκης: Όσοι επικαλούνται το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, υπερασπίζονται συντεχνιακά συμφέροντα

«Οι ίδιοι που επικαλούνται το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, όταν απολογούνται -και αναφέρομαι στον κ. Φωτόπουλο- για κατηγορίες που τους έχουν απαγγελθεί και βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζονται οτι η περιουσία της ΔΕΗ δεν είναι δημόσια», τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης

Όλοι όσοι υπεραμύνονται του κρατικού χαρακτήρα της ΔΕΗ προασπίζονται τα δικά τους συντεχνιακά
συμφέροντα και όχι το ευρύτερο καλό, είπε σήμερα στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Οι ίδιοι που επικαλούνται το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, όταν απολογούνται -και αναφέρομαι στον κ. Φωτόπουλο- για κατηγορίες που τους έχουν απαγγελθεί και βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζονται οτι η περιουσία της ΔΕΗ δεν ειναι δημόσια», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης. 

«Η ΔΕΗ δεν αποκρατικοποιείται, πωλείται το 30% της επιχείρησης έτσι ώστε να δημιουργηθεί ανταγωνισμός», εξήγησε ο υπουργός. 

Σημείωσε επίσης ότι η πραγματικότητα είναι πως το δημόσιο δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να πετύχει πραγματική εξυγίανση δημόσιας επιχείρησης προκείμενου να υπάρξει όφελος και για τον πολίτη.


http://www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: