Αναγνώστες

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Το παίρνει πάνω του ο Σαμαράς και για τη ΔΕΗ


Άμεσες πρωτοβουλίες για εκτόνωση της έντασης

Πρωτοβουλίες ώστε να μην  οδηγηθεί στα άκρα  η  κατάσταση με τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ φαίνεται  πως θα αναλάβει για μία  ακόμη φορά ο Σαμαράς   ο οποίος   μεσολάβησε και  για την ομαλή λήξη της κατάληψης στο  Πολυτεχνείο. Ο πρωθυπουργός
βλέποντας  ότι  «βραχίονες» του ΠΑΣΟΚ προσπαθούν  να προκαλέσουν εντάσεις ανάλογες με εκείνες της  εποχής του  Ν.  Μπάκουλη , στις αρχές της  δεκαετίας του  1990  όταν  η  Ελλάδα  βυθιζόταν για ψύλλου  πήδημα στο σκοτάδι  επί  40  ημέρες ,  θα  κινηθεί   αναλόγως τις επόμενες  ώρες.  Άλλωστε   όσες φορές  εμπιστεύτηκε  την επίλυση τέτοιων  ζητημάτων  σε τρίτους , το αποτέλεσμα ήταν κατεξοχήν αρνητικό    (βλ.  κινητοποιήσεις γιατρών , οδηγών   μέσων μαζικής μεταφοράς κτλ).

http://www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: