"Οι συνδικαλιστές δεν έχουν δικαίωμα να κατεβάζουν διακόπτες"
Η
κυβερνητική εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη ξεκαθάρισε ότι οι συνδικαλιστές
«δεν έχουν δικαίωμα να κατεβάζουν διακόπτες» και προειδοποίησε ότι η
κυβέρνηση θα πάρει όλα τα μέτρα για να μη
συμβεί αυτό».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο γραμματέας της ΝΔ, Ανδρέας Παπαμιμίκος
τόνισε ότι δεν θα διστάσει να εξαντλήσει το «νομικό οπλοστάσιο» και να
καταφύγει ακόμη και σε επίταξη των απεργών: «Δεν θέλω να πιστέψω ότι θα
φτάσουν στο σημείο να κατεβάσουν τους διακόπτες. Δεν γνωρίζω τι θα
αποφασίσει η κυβέρνηση σε μια τέτοια περίπτωση, η δική μου άποψη όμως
είναι ότι πρέπει να φτάσουμε μέχρι το τέλος, δηλαδή την επίταξη».
Το ίδιο αποφασιστικός για το ενδεχόμενο μπλακ άουτ ήταν κι ο ίδιος ο
Πρωθυπουργός που την περασμένη εβδομάδα είχε δηλώσει στην Handelsblatt
ότι «δεν θα επιτρέψει να αποφασίζουν οι συνδικαλιστές για τις
ιδιωτικοποιήσεις».
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου