Έκπληκτοι πολίτες του κέντρου της Αθήνας αντίκρισαν χθες τον υπουργό
Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Βασίλη Κικίλια να συμμετέχει σε
αστυνομική επιχείρηση για την καταπολέμηση του παρεμπορίου, της
εγκληματικότητας και της
παράνομης μετανάστευσης.
Ο υπουργός επιχείρησε μαζί με τα μεικτά κλιμάκια της ΕΛ.ΑΣ. πραγματοποιώντας εκατοντάδες ελέγχους στην περιοχή γύρω από την οδό Ερμού, αλλά και στην περιοχή της Ακρόπολης, όπου συναντώνται πολλοί τουρίστες.
Είναι η πρώτη φορά που υπουργός βρίσκεται στο πεδίο και έχει την άμεση εποπτεία μίας επιχείρησης της Αστυνομίας. Πηγές του υπουργείου Δημοσίας Τάξης τονίζουν ότι ο Βασίλης Κικίλιας δεν πρόκειται «να κάτσει στο γραφείο του και το επόμενο χρονικό διάστημα θα ξαναβγεί στους δρόμους».
http://www.real.gr
παράνομης μετανάστευσης.
Ο υπουργός επιχείρησε μαζί με τα μεικτά κλιμάκια της ΕΛ.ΑΣ. πραγματοποιώντας εκατοντάδες ελέγχους στην περιοχή γύρω από την οδό Ερμού, αλλά και στην περιοχή της Ακρόπολης, όπου συναντώνται πολλοί τουρίστες.
Είναι η πρώτη φορά που υπουργός βρίσκεται στο πεδίο και έχει την άμεση εποπτεία μίας επιχείρησης της Αστυνομίας. Πηγές του υπουργείου Δημοσίας Τάξης τονίζουν ότι ο Βασίλης Κικίλιας δεν πρόκειται «να κάτσει στο γραφείο του και το επόμενο χρονικό διάστημα θα ξαναβγεί στους δρόμους».
http://www.real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου