Συνάντηση του Υπουργού με άνδρες της αστυνομίας
Το εγκώμιο των ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ έπλεξε ο Βασίλης Κικίλιας στη συνάντηση που είχε με μερικούς εξ αυτών νωρίτερα σήμερα.
Ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης τόνισε ότι θα είναι δίπλα στις
προσπάθειές τους, επισημαίνοντας πως "δίνουν με αυταπάρνηση τη μάχη για να αισθανόμαστε όλοι ασφαλείς".
Την δήλωση αυτή ανέβασε ο ίδιος στον λογαριασμό του στο Twitter.

Ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης τόνισε ότι θα είναι δίπλα στις
προσπάθειές τους, επισημαίνοντας πως "δίνουν με αυταπάρνηση τη μάχη για να αισθανόμαστε όλοι ασφαλείς".
Την δήλωση αυτή ανέβασε ο ίδιος στον λογαριασμό του στο Twitter.
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου