Αναγνώστες

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Σκρέκας: «Θα κάνουμε όσα απαιτούνται για την αξιοποίηση του κάθε ευρώ»


Σκρέκας: «Θα κάνουμε όσα απαιτούνται για την αξιοποίηση του κάθε ευρώ»

Είναι ώρα για δουλειά και μετρημένα λόγια σε συνεργασία με την δυνατή ομάδα που υπάρχει ήδη στο υπουργείο, είπε ο νέος υπουργός Ανάπτυξης

Υπάρχουν πολλά ανοικτά θέματα στο υπουργείο Ανάπτυξης για να υπηρετήσει ο νέος υπουργός Κώστας Σκρέκας που αφορούν στην αναβάθμιση της επιχειρηματικότητας και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας για μια Ελλάδα μετά την κρίση, όπως επεσήμανε ο απερχόμενος υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Νίκος
Δένδιας στην τελετή παραλαβής παράδοσης στο νέο υπουργό.



Ο νέος υπουργός σημείωσε από την πλευρά του ότι «είναι ώρα για δουλειά και μετρημένα λόγια σε συνεργασία με την δυνατή ομάδα που υπάρχει ήδη στο υπουργείο» και συνέχισε: «Θα φροντίσουμε να κάνουμε όσα απαιτούνται για την αξιοποίηση του κάθε ευρώ είτε προέρχεται αυτό από τον σκληρά δοκιμαζόμενο Έλληνα φορολογούμενο είτε από την Ευρώπη, για την βοήθεια της επιχειρηματικότητας - ιδιαίτερα της επιχειρηματικότητας των νέων - και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Η προσπάθεια μου θα είναι να δικαιώσω την επιλογή του πρωθυπουργού».


Ο κ. Δένδιας ευχαρίστησε τους υφυπουργούς και του γενικούς γραμματείς, στελέχη και υπαλλήλους του υπουργείου αναφέροντας ότι ήταν μία «δυνατή ομάδα» που δούλεψε μαζί της 4 μήνες με σημαντικά αποτελέσματα για την οικονομία και την κοινωνία.


Ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γεράσιμος Γιακουμάτος ανέφερε ότι ήταν ευχάριστη έκπληξη η συνεργασία του με τον κ. Δένδια καθώς ήταν από τις καλύτερες συνεργασίες και παρά τις Κασσάνδρες, όπως σημείωσε. Τώρα, συνέχισε, είναι ακόμη μεγαλύτερη η έκπληξη που θα συνεργαστεί με τον κ. Σκρέκα ο οποίος γνωρίζει την οικονομία και ευχήθηκε να ξεπεράσει τον Δένδια, «λίγο δύσκολο, συνέχισε, αλλά θα τον ξεπεράσει».



http://www.protothema.gr/politics/article/423464/skrekas-tha-kanoume-osa-apaitoudai-gia-tin-axiopoiisi-tou-kathe-euro/

Δεν υπάρχουν σχόλια: