Αναγνώστες

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Μαξίμου: Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει την συναίνεση


Ρεπορτάζ: Σταθόπουλος Σωτήρης

Τον Α. Τσίπρα θεωρούν στο Μαξίμου ως τον κύριο υπεύθυνο για το γεγονός ότι δεν μπορεί να υπάρξει συναίνεση στα κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η χώρα.

«Δεν μπορεί να ζητά την παραίτηση της κυβέρνησης και στην συνέχεια να μιλάει για συναίνεση» τόνιζε χαρακτηριστικά κυβερνητικό στέλεχος.

Μάλιστα την ίδια στιγμή υπενθυμίζει ότι μέχρι σήμερα η αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει
στηρίξει ούτε μία μεταρρύθμιση που έχει φέρει προς ψήφιση η κυβέρνηση. «Ακόμα και στις δόσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές ψήφισαν παρών».

Στην κυβέρνηση εκτιμούν πως το κλίμα στην οικονομία θα αλλάζει ημέρα με την ημέρα καθώς οι πολίτες θα βλέπουν πλέον στην πράξη τις αλλαγές που υλοποιούνται. Δόσεις στις ληξιπρόθεσμες οφειλές, ρυθμίσεις «κόκκινων» δανείων, συμψηφισμός οφειλών και μείωση στον φόρο για τα καύσιμα είναι μερικές από τις αποφάσεις που βρίσκονται ήδη σε πλήρη εξέλιξη.

Συνομιλητές του Α. Σαμαρά πιστεύουν πως η αλλαγή του κλίματος θα φέρει πιο κοντά και τους 180 και η χώρα δεν θα οδηγηθεί σε πρόωρες εκλογές.
«Έχω τη βαθιά πεποίθηση ότι οι έλληνες βουλευτές, υπεύθυνα σκεπτόμενοι τον Φεβρουάριο, θα εκλέξουν νέο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Διανύσαμε πολύ δρόμο, πάρα πολύ δρόμο, για να τα τινάξουμε όλα στον αέρα.» δήλωσε ο Πρωθυπουργός εξερχόμενος του Προεδρικού μεγάρου.

Στο Μαξίμου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη μια επικοινωνιακή αντεπίθεση που θα έχει διπλό στόχο. Ο πρώτος θα αφορά την ανάδειξη των θετικών ειδήσεων. Δηλαδή τις κυβερνητικές παρεμβάσεις και τις μεταρρυθμίσεις που γίνονται στον χώρο της οικονομίας και της ανάπτυξης με στόχο την αλλαγή ψυχολογίας στον χώρο της πραγματικής οικονομίας.

Ο δεύτερος στόχος θα είναι η αντιπαράθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ . Η εντολή που έχει δώσει ο Πρωθυπουργός είναι να μην μένει τίποτα αναπάντητο.

Παράλληλα στο Μαξίμου εκτιμούν πως αρχίζει η αντιστροφή του κλίματος να φαίνεται σταδιακά και στις δημοσκοπήσεις καθώς όπως λένε η αξιωματική αντιπολίτευση έχει χτυπήσει «ταβάνι» σε αντίθεση με τη ΝΔ που έχει περιθώρια μεγαλύτερης συσπείρωσης.

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=366155&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια: