Η ΝΟ.Δ.Ε. Καστοριάς καλεί τους φίλους και αγωνιστές της Νέας
Δημοκρατίας σε συνάντηση σήμερα Δευτέρα 12/01/2015 και ώρα 7:00 μμ στα
γραφεία της για να συναποφασίσουμε για την κρίσιμη μάχη των Εθνικών
Εκλογών 2015.Δεν περισσεύει κανείς.
Συμμετέχουμε όλοι μαζί στον καλό αγώνα γιατί το χρωστάμε στην
Η επόμενη μέρα θα είναι καλύτερη για όλους τους Έλληνες.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!
ΝΟ.Δ.Ε. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου