Αναγνώστες

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΝΔ: Πέρασαν 24 ώρες και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει ακόμα αποδοκιμάσει τις ύβρεις Αρβανίτη


nea-dimokratia-syggrou

Σφοδρή επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του Κώστα Αρβανίτη προσωπικά εξαπέλυσε με επίσημη ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία όπου επισημαίνει τη σιωπή της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με τα απαράδεκτα υβριστικά σχόλια που έκανε ο Κώστας Αρβανίτης εναντίον του Πρωθυπουργού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Πέρασαν 24 ώρες και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει ακόμα αποδοκιμάσει τις ύβρεις και τις αθλιότητες κατά του Πρωθυπουργού που εκστόμισε ο Διευθυντής του κομματικού του Ραδιοφώνου Κώστα Αρβανίτης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ταυτίζεται με το βούρκο και την αθλιότητα κάθε λεπτό που ο κ. Αρβανίτης παραμένει στη θέση του.
Η αστική δημοκρατία απαιτεί σεβασμό και πολιτικό πολιτισμό. Που απ’ ό,τι φαίνεται δεν διαθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ και οι πρώην κρατικοδίαιτοι εκλεκτοί του!»

http://neodimokratis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: