Σφοδρή επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του Κώστα Αρβανίτη προσωπικά
εξαπέλυσε με επίσημη ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία όπου επισημαίνει τη
σιωπή της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με τα απαράδεκτα υβριστικά
σχόλια που έκανε ο Κώστας Αρβανίτης εναντίον του Πρωθυπουργού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Πέρασαν 24 ώρες και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει ακόμα αποδοκιμάσει τις ύβρεις
και τις αθλιότητες κατά του Πρωθυπουργού που εκστόμισε ο Διευθυντής του
κομματικού του Ραδιοφώνου Κώστα Αρβανίτης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ταυτίζεται με το βούρκο και την αθλιότητα κάθε λεπτό που ο κ. Αρβανίτης παραμένει στη θέση του.
Η αστική δημοκρατία απαιτεί σεβασμό και πολιτικό πολιτισμό. Που απ’
ό,τι φαίνεται δεν διαθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ και οι πρώην κρατικοδίαιτοι εκλεκτοί
του!»
http://neodimokratis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου