
Ο λόγος για την εκπρόσωπο Τύπου της Ν.Δ., Αννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, την κυβερνητική εκπρόσωπο Σοφία Βούλτεψη και την εκπρόσωπο του κόμματος για τις εκλογές, Μαρία Σπυράκη, οι οποίες συζήτησαν με τον κ. Σαμαρά τη «γραμμή» του κόμματος ενόψει της 25ης Ιανουαρίου. Στη συνάντηση, που έγινε σε καλό κλίμα, προέκυψε, όπως έγραψε το SECRET, ένθετο της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, και μια θηλυκή «συμμαχία». Οι κυρίες Ασημακοπούλου και Βούλτεψη συμφώνησαν να στηρίξει η μία την άλλη στη Β’ Αθηνών, ενώ η Μαρία Σπυράκη κράτησε ουδετερότητα, λόγω της θέσεώς της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου