
Η επιλογή των αρμοδίων οργάνων του κόμματος να συμπεριληφθώ στο
ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας της εκλογικής περιφέρειας Καστοριάς με
κάνει να αισθάνομαι βαθύτατα συγκινημένος για την τιμή που μου γίνεται.
Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένος για το χρέος που αναλαμβάνω την
δύσκολη αυτή χρονική περίοδο αλλά παράλληλα είμαι πανέτοιμος και
αποφασισμένος να συνδράμω με όλες μου τις δυνάμεις στην μεγάλη
προσπάθεια ανάτασης της Πατρίδας μας.
Τελικός κριτής της πολιτικής αξιοπιστίας και της υπευθυνότητας
που έχει επιδείξει ο καθένας είναι ο Ελληνικός Λαός.
Η Νέα Δημοκρατία αποτελεί εγγύηση της δημοκρατικής ομαλότητας, της εθνικής ενότητας της ευρωπαϊκής πορείας μας .
Ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Σαμαράς είναι το πρόσωπο που εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά .
Έχω τη θέληση, τις ιδέες και τους στόχους για να αντιμετωπίσουμε την κρίση της εποχής μας , την κρίση της κοινωνίας μας .
Βάζουμε τον στόχο μπροστά και τον πήχη ψηλά για να δικαιώσουμε όσους μας εμπιστεύονται.
Με εκτίμηση
Σταύρος Μαγαλιός
Υποψήφιος Βουλευτής Καστοριάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου