
Την
προτίμησή του στο τραπέζι της ΟΝΝΕΔ έδειξε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος στην
εκδήλωση για την κοπή πίτας της τοπικής οργάνωσης της ΝΔ στο Μαρούσι. Ο
Γεράσιμος Γιακουμάτος έκατσε για αρκετή ώρα στο τραπέζι των νεολαίων
και μίλησε μαζί τους ενώ σηκώθηκε μόνο για να απευθύνει χαιρετισμό και
να κόψει ένα κομμάτι στην πίτα.
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου