Αναγνώστες

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Ο ΟΝΝΕΔίτης Γεράσιμος Γιακουμάτος


Ο ΟΝΝΕΔίτης Γεράσιμος Γιακουμάτος
Την προτίμησή του στο τραπέζι της ΟΝΝΕΔ έδειξε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος στην εκδήλωση για την κοπή πίτας της τοπικής οργάνωσης της ΝΔ στο Μαρούσι. Ο Γεράσιμος Γιακουμάτος έκατσε για αρκετή ώρα στο τραπέζι των νεολαίων και μίλησε μαζί τους ενώ σηκώθηκε μόνο για να απευθύνει χαιρετισμό και να κόψει ένα κομμάτι στην πίτα.

http://www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: