Αναγνώστες

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μετά τις οκτώ.... ποτάκι

Χαλαρά δηλαδή κι ότι βρέξει ας κατεβάσειΤα φώτα της δημοσιότητας στράφηκαν στο επεισόδιο που έλαβε χώρα στα Εξάρχεια σε βάρος του Βαρουφάκη και της γυναίκας του. Όλοι ρωτούσαν πώς έγινε, τι έγινε, πώς αντέδρασε ο υπουργός, αν υπάρχουν φωτογραφίες που κάποια στιγμή θα βγουν στο φως και άλλα τέτοια.
Με γλαφυρό τρόπο ο υπουργός μας είπε πώς τον αγκάλιασε η Δανάη και τον προστάτεψε και πώς αυτός ένας... Εξαρχειώτης δεν φοβάται και θα ξαναπάει στην περιοχή.
Ένα μεγάλο ερώτημα όμως δεν βρέθηκε κανείς να θέσει:
Τι ήθελε εκείνη την ώρα ο βασικός υπουργός της κυβέρνησης στο εστιατόριο;
Η απάντηση είναι απλή: Πήγε να φάει, δεν έχει αυτό το δικαίωμα; Βεβαίως και το έχει αλλά μήπως να ρωτήσουμε κι εμείς κάτι; Ο υπεύθυνος της ομάδας διαπραγμάτευσης (έστω και ψαλιδισμένος), ο πρώτος τη τάξει υπουργός, σε ένα χαρτοφυλάκιο που καίει και σε μια χρονική στιγμή που διαλύεται η χώρα, έχει χρόνο να πηγαίνει βολτούλες με τη γυναίκα του;
Απ' ότι μαθαίνουμε τόσο ο Βαρουφάκης όσο και πολλοί άλλοι υπουργοί, σε κρίσιμα υπουργεία, μόλις περάσει 8 το βράδυ, μπορεί και νωρίτερα, κατεβάζουν τα τηλέφωνα και τα μολύβια και γεμίζουν τα μπαράκια και τα εστιατόρια του Συντάγματος, του Κολωνακίου ή αν είσαι... ροκ σταρ όπως ο Βαρουφάκης και των Εξαρχείων.
Έτσι γίνεται η δουλειά τρεις μήνες; Αφασία την ώρα που η χώρα χρεοκοπεί; Χωρίς να βάλουν κάτω τον κ... ο τους και να βρουν λύσεις για να κλείσει η συμφωνία και να αρθεί η αβεβαιότητα στην οικονομία;
Απ' ότι θυμόμαστε, οι προηγούμενοι υπουργοί Οικονομικών κι όχι μόνο, ξημεροβραδιάζονταν με την τρόικα ή χωρίς αυτή. Δεκάδες ώρες τόσο για τα στελέχη όσο και για τους απλούς εργαζόμενους στα υπουργεία προκειμένου να βρουν λύσεις, διεξόδους, να προχωρήσει η διαπραγμάτευση, να σωθεί η χώρα.
Τους τελευταίους μήνες η κυβέρνηση της Αριστεράς, νέοι άνθρωποι υποτίθεται με όρεξη για δουλειά και ιδέες έχουν αράξει στα γραφεία τους για λίγες ωρίτσες, κάνουν τη διεκπεραίωση και στη συνέχεια πάνε για ποτό ή φαγητό. Χαλαρά δηλαδή κι ότι βρέξει ας κατεβάσει.
Αμ έτσι κι εμείς τη σώζουμε τη χώρα. Αν ο Βαρουφάκης λοιπόν θα σώσει την Ελλάδα από το... Γιάντες στα Εξάρχεια ας πιει και μια μπύρα στη μνήμη του νεκρού.


http://www.antinews.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: