Με γλαφυρό τρόπο ο υπουργός μας είπε πώς τον αγκάλιασε η Δανάη και τον προστάτεψε και πώς αυτός ένας... Εξαρχειώτης δεν φοβάται και θα ξαναπάει στην περιοχή.
Ένα μεγάλο ερώτημα όμως δεν βρέθηκε κανείς να θέσει:
Τι ήθελε εκείνη την ώρα ο βασικός υπουργός της κυβέρνησης στο εστιατόριο;
Η απάντηση είναι απλή: Πήγε να φάει, δεν έχει αυτό το δικαίωμα; Βεβαίως και το έχει αλλά μήπως να ρωτήσουμε κι εμείς κάτι; Ο υπεύθυνος της ομάδας διαπραγμάτευσης (έστω και ψαλιδισμένος), ο πρώτος τη τάξει υπουργός, σε ένα χαρτοφυλάκιο που καίει και σε μια χρονική στιγμή που διαλύεται η χώρα, έχει χρόνο να πηγαίνει βολτούλες με τη γυναίκα του;
Απ' ότι μαθαίνουμε τόσο ο Βαρουφάκης όσο και πολλοί άλλοι υπουργοί, σε κρίσιμα υπουργεία, μόλις περάσει 8 το βράδυ, μπορεί και νωρίτερα, κατεβάζουν τα τηλέφωνα και τα μολύβια και γεμίζουν τα μπαράκια και τα εστιατόρια του Συντάγματος, του Κολωνακίου ή αν είσαι... ροκ σταρ όπως ο Βαρουφάκης και των Εξαρχείων.
Έτσι γίνεται η δουλειά τρεις μήνες; Αφασία την ώρα που η χώρα χρεοκοπεί; Χωρίς να βάλουν κάτω τον κ... ο τους και να βρουν λύσεις για να κλείσει η συμφωνία και να αρθεί η αβεβαιότητα στην οικονομία;
Απ' ότι θυμόμαστε, οι προηγούμενοι υπουργοί Οικονομικών κι όχι μόνο, ξημεροβραδιάζονταν με την τρόικα ή χωρίς αυτή. Δεκάδες ώρες τόσο για τα στελέχη όσο και για τους απλούς εργαζόμενους στα υπουργεία προκειμένου να βρουν λύσεις, διεξόδους, να προχωρήσει η διαπραγμάτευση, να σωθεί η χώρα.
Τους τελευταίους μήνες η κυβέρνηση της Αριστεράς, νέοι άνθρωποι υποτίθεται με όρεξη για δουλειά και ιδέες έχουν αράξει στα γραφεία τους για λίγες ωρίτσες, κάνουν τη διεκπεραίωση και στη συνέχεια πάνε για ποτό ή φαγητό. Χαλαρά δηλαδή κι ότι βρέξει ας κατεβάσει.
Αμ έτσι κι εμείς τη σώζουμε τη χώρα. Αν ο Βαρουφάκης λοιπόν θα σώσει την Ελλάδα από το... Γιάντες στα Εξάρχεια ας πιει και μια μπύρα στη μνήμη του νεκρού.
http://www.antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου