Μοσχάτο, 4 Ιουλίου 2019ΕΚΛΟΓΕΣ - ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ
1. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει νίκη σας με αυτοδυναμία, τι θα πράξετε; Θα οδηγηθούμε σε νέες εκλογές;
Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι είτε με αυτοδυναμία είτε χωρίς, εμείς θα αναζητήσουμε ευρύτερες συνεργασίες. Τώρα για το αν θα οδηγηθούμε σε νέες εκλογές, αυτό είναι ένα ερώτημα που θα πρέπει να θέσετε στα υπόλοιπα κόμματα. Ξέρετε, το θέμα είναι ότι τις συνεργασίες θα πρέπει να τις επιθυμούν και τα άλλα κόμματα, και δεν βλέπουμε μέχρι στιγμής να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, κάποια κόμματα απορρίπτουν κατηγορηματικά τις συνεργασίες. Δεν είδαμε κάποιο κόμμα να λέει “δώστε μου τη δύναμη για να συμμετέχω στην Κυβέρνηση και να επηρεάσω την πολιτική της” το οποίο ασφαλώς είναι θεμιτό. Ακούμε θεωρίες περί ψήφου ανοχής, περί οικουμενικής κυβέρνησης και διάφορα τέτοια, που απλά σημαίνουν επιστροφή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κυβέρνηση από το παράθυρο.
Εμείς δεν κάνουμε τίποτε περισσότερο από το να παρουσιάζουμε τα πραγματικά διλήμματα στους πολίτες. Και ζητάμε ισχυρή εντολή, ακριβώς για να είναι αυτοδύναμη η Ελλάδα. Για να υπάρχει η πολιτική σταθερότητα που απαιτείται για να προχωρήσει η χώρα μπροστά. Φυσικά, η δέσμευσή μας ότι και με αυτοδυναμία θα επιδιώξουμε ευρύτερες συγκλίσεις ισχύει πάντα. Και συνολικά, αλλά κυρίως σε μια σειρά κρίσιμων ζητημάτων που έχουμε μπροστά μας όπως η συνταγματική αναθεώρηση, ο εκλογικός νόμος, η ψήφος των Ελλήνων του Εξωτερικού, κ.α.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1. Ο κ. Μπ. Παπαδημητρίου χθες παρουσίασε περίπου ως σχέδιο της ΝΔ την προσφυγή σε προληπτική πιστοληπτική γραμμή αλλά και τη χρήση του ταμειακού αποθέματος για τη στήριξη των τραπεζών. Ισχύουν αυτά;
Σας απαντούμε μονολεκτικά: όχι. Και το ξεκαθάρισε και ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης χθες στη συνέντευξή του ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία. Η ΝΔ πολλές φορές στο παρελθόν έχει τοποθετηθεί με ξεκάθαρο τρόπο ότι δεν είναι επιλογή της επόμενης κυβέρνησης η προληπτική πιστοληπτική γραμμή. Σε ό,τι αφορά το ταμειακό απόθεμα έχουμε επίσης τονίσει ότι δημιουργήθηκε με εσφαλμένο τρόπο, με το σκούπισμα των ταμειακών διαθεσίμων, με τα υπερπλεονάσματα, με την εσωτερική στάση πληρωμών και πρέπει να αξιοποιηθεί με φειδώ και, κυρίως, επ’ ωφελεία της ελληνικής οικονομίας και της ελληνικής κοινωνίας.
2. Ο κ. Μητσοτάκης χθες είπε ότι η κυβέρνησή της ΝΔ θα χορηγήσει τη λεγόμενη απ’ το ΣΥΡΙΖΑ 13η σύνταξη μόνο εφόσον οι δημοσιονομικές συνθήκες το επιτρέπουν. Τι σημαίνει αυτό;
Ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε κάτι τέτοιο. Το αντίθετο είπε. Ο πρόεδρος της ΝΔ εξέφρασε την βεβαιότητά του ότι το επίδομα αυτό θα εξακολουθήσει να δίνεται, καθώς με την εκλογή της ΝΔ και την εφαρμογή του μεταρρυθμιστικού μας προγράμματος, η χώρα θα πετύχει μια ισχυρή και βιώσιμη ανάπτυξη, η οποία με τη σειρά της θα έχει πολύ θετική επίδραση και στα δημοσιονομικά περιθώρια της οικονομίας, προκειμένου ανάλογα επιδόματα να μην είναι προϊόν μιας αχείαστης υπερφορολόγησης. Και αυτό τις τελευταίες εβδομάδες έχει ήδη αρχίσει να διαφαίνεται από την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι αγορές στην προοπτική μιας νέας σοβαρής και μεταρρυθμιστικής κυβέρνησης. Το επιτόκιο του ελληνικού δεκαετούς κινείται σε επίπεδα ρεκόρ, με απόδοση κοντά στο 2%- ως απόδειξη του πολύ θετικού κλίματος απέναντι στην προοπτική διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ. Και για να μην υπάρχει καμία παρερμηνεία. Για μια ακόμη φορά επαναλαμβάνουμε ότι η ΝΔ έχει δεσμευθεί να διατηρήσει όλα τα σημερινά επιδόματα -οικογενειακό, στέγασης, προνοιακά επιδόματα κλπ-, συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης ενίσχυσης των συνταξιούχων που ο κ. Τσίπρας βάφτισε 13η σύνταξη. Η μόνη διαφορά είναι ότι το επίδομα αυτό δεν θα χορηγείται προεκλογικά, όπως έκανε μέσα στον πανικό του ο κ. Τσίπρας, αλλά στην κανονική της ώρα, δηλαδή στο τέλος κάθε χρονιάς.
3. Σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα προεκλογικά μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ προκαλούν «ζημιά» στον προϋπολογισμό που αγγίζει τα 6 δισ. την διετία 2019-2020, ενώ δεν έχουν συνυπολογιστεί οι επιπτώσεις στον Προϋπολογισμό από την κατάργηση της μείωσης του αφορολογήτου. Μετά από αυτά η Ν.Δ. σκέπτεται να ακυρώσει κάποια από αυτά τα μέτρα;
Ξαναλέμε για να το καταστήσουμε σαφές: δεν θα ακυρώσουμε κανένα από τα κοινωνικά, οικογενειακά επιδόματα που ισχύουν. Σε ό,τι αφορά την Κομισιόν η αλήθεια είναι ότι υπολόγισε το κόστος των προεκλογικών μέτρων της κυβέρνησης σε 1,9 δις και το κενό που προκαλείται σε 1,1 δις. Όσον αφορά το αφορολόγητο η κυβέρνηση αναγκάστηκε να ακολουθήσει την πρότασή μας να μην μειωθεί. Ταυτόχρονα όμως κατήργησε και όλα τα ψηφισμένα αντίμετρα, όπως τη μείωση του φορολογικού συντελεστή στα φυσικά πρόσωπα, τη μείωση του ΕΝΦΙΑ και της εισφοράς αλληλεγγύης. Άρα δεν υπάρχει κενό από το αφορολόγητο. Τι μένει; Ο εσφαλμένος τρόπος εφαρμογής της μείωσης του Φ.Π.Α. στην εστίαση και η γραφειοκρατική ρύθμιση για τις 120 δόσεις. Εμείς, εφόσον μας εμπιστευτούν οι πολίτες θα επεκτείνουμε -όπως έχουμε πει- τη ρύθμιση για τις 120 δόσεις και στις επιχειρήσεις. Επίσης, ο Φ.Π.Α. στην εστίαση θα μειωθεί στο 13% για όλο τον κλάδο και τις υπηρεσίες της εστίασης, δηλαδή και για τα προϊόντα που εξαίρεσε η κυβέρνηση: τα ροφήματα, όπως ο καφές και οι χυμοί που αποτελούν το 50% της κατανάλωσης του κλάδου. Αυτές τις μειώσεις θα τις δουν αμέσως οι πολίτες, καθώς θα πέσουν οι τιμές, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο τζίρος και η απασχόληση και τελικά και τα έσοδα του κράτους.
4. Ο Κ. Τσίπρας είπε ότι το 83% της πρόσθετης φορολόγησης το είχαν επιβάλει οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά. Ο κ. Τσίπρας παρέλαβε μια χώρα που έβγαινε από την κρίση. Η Ελλάδα στα τέλη του 2014 είχε θετικό ρυθμό ανάπτυξης, πρωτογενές πλεόνασμα και πολύ θετικές προοπτικές που αποτυπώνονταν σε όλες τις εκθέσεις διεθνών οργανισμών. Είχε βγει από την βαθιά ύφεση και είχε διορθώσει πολλά προβλήματα. Ο κ. Τσίπρας μας γύρισε πίσω. Αρχικά υποστήριξε πως είχε “αυταπάτες” και τώρα -με τη συνέντευξή του στο ΣΚΑΙ- ισχυρίζεται ότι “οι άλλοι είχαν προετοιμαστεί καλύτερα”. Αν θέλει πάντως περισσότερες λεπτομέρειες για την πολιτική της περιόδου 2010-12 ας ρωτήσει τον κ. Ραγκούση, την κυρία Ξενογιαννακοπουλου και όλους τους Υπουργούς και στελέχη εκείνης της εποχής που έχει μαζέψει στον ΣΥΡΙΖΑ. Όλοι ξέρουν ότι η δημοσιονομική προσαρμογή την περίοδο της Ν.Δ. στηρίχθηκε κατά κύριο λόγο στη μείωση των δαπανών και όχι στην αύξηση των φόρων. Την δική μας περίοδο από τα 10 ευρώ εξοικονόμησης, τα 7 προέρχονταν από μείωση δαπανών και μόνο τα 3 από φόρους. Κι αυτό σε αντίθεση με την περίοδο του ΣΥΡΙΖΑ κατά την οποία 8 στα 10 ευρώ των μέτρων λιτότητας που πήρε ο κ. Τσίπρας με το τρίτο μνημόνιο προέρχονταν από φόρους και όχι μειώσεις δαπανών. Ο κ. Τσίπρας λοιπόν ευθύνεται 100% για την υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης γιατί είχε 4,5 χρόνια να την διορθώσει, αλλά όχι μόνο δεν έκανε κάτι, αλλά επέβαλε επιπλέον 29 νέες φορολογικές επιβαρύνσεις , ενώ προχώρησε και σε σοβαρές αυξήσεις των ασφαλιστικών εισφορών.
ΑΣΥΛΟ- ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
1. Έχετε πει πως ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνει η κυβέρνηση της Ν.Δ. είναι η κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Εννοείτε πως θα δούμε άμεσα τα ΜΑΤ μέσα στα Πανεπιστήμια; Και πώς θα αντιμετωπίσετε τυχόν αντιδράσεις όπως καταλήψεις;
Η κατάργηση του ασύλου θα είναι στο πρώτο νομοσχέδιο της κυβέρνησής μας. Η σημερινή κατάσταση στα Πανεπιστήμια είναι πραγματικά ντροπιαστική και δεν μπορεί να γίνεται ανεκτή. Δεν μπορεί στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης να έχουμε καταγγελίες για εμπόριο ναρκωτικών στους χώρους του ιδρύματος και να μην αντιδρούμε. Δεν γίνεται να έχουμε τόσες καταγγελίες από καθηγητές και φοιτητές για εγκληματικά περιστατικά και περιστατικά ωμής βίας και τραμπουκισμών και να μην αντιδράμε. Αυτό προσβάλλει την πανεπιστημιακή ελευθερία, προσβάλει τη Δημοκρατία μας, προσβάλει κάθε Έλληνα πολίτη που απαιτεί να είναι χώροι μόρφωσης και ελευθερίας και όχι το τσιφλίκι κάθε τραμπούκου.
2. Θεωρείτε πως αρκεί η κατάργηση του ασύλου για να αντιμετωπιστεί η ανομία στα πανεπιστήμια; Γιατί πολλές φορές βλέπουμε την αστυνομία να μην επεμβαίνει ακόμη και όταν γίνονται εγκληματικές πράξεις γύρω από τα πανεπιστήμια, όπου δεν υφίσταται άσυλο.
Είναι συνδεδεμένα. Η αίσθηση ανοχής της ανομίας εντός των ιδρυμάτων έχει καταστήσει χώρους ανομίας και τους πέριξ αυτών χώρους. Και σε πολλές περιπτώσεις οι παραβάτες καταφεύγουν στα πανεπιστημιακά ιδρύματα για να αποφύγουν τη σύλληψη. Αυτό θα αλλάξει. Τα Πανεπιστήμια θα γίνουν ξανά ασφαλή για φοιτητές. Καθηγητές και εργαζόμενους σε αυτά.
3. Εκτός από το ζήτημα του ασύλου, τι άλλο σχεδιάζετε για την ασφάλεια;
Επαναλαμβάνουμε ότι θα δημιουργηθούν φυλακές υψίστης ασφαλείας. Ώστε οι νονοί να είναι σε περιορισμό και να μην κουμαντάρουν τον εγκληματικό υπόκοσμο από το κελί τους. Αυτό είναι ειλημμένη απόφασή μας. Και κάτι ακόμη που ανακοίνωσε χθες ο κ. Μητσοτάκης. Οι φυλακές θα φύγουν από το Υπουργείο Δικαιοσύνης και θα υπαχθούν στο υπουργείο προστασίας του πολίτη. Και αυτό για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι πλέον η διασύνδεση μεταξύ εγκλήματος και φυλακισμένων νονών είναι ευθεία, οπότε είναι λογικό ο πρώτος λόγος να ανήκει στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Και ο δεύτερος είναι ότι θέλουμε να χτυπήσουμε τα κυκλώματα που έχουν δημιουργηθεί στο χώρο αυτό. Υπάρχει όμως κι ένας ακόμη λόγος. Είχαμε 18 νεκρούς μέσα στις φυλακές μόνο μέσα στο τελευταίο έτος. Και αυτό συνέβη υπό τη διαχείριση μιας κυβέρνησης η οποία υποτίθεται ότι νοιάζεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Βέβαια δεν είναι ο μόνος τομέας όπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύει την παντελή έλλειψη ανθρωπισμού, τα κατορθώματά της στη διαχείριση του προσφυγικού είναι ενδεικτικά.
4. Τι θα αλλάξετε στο νέο Ποινικό Κώδικα;
Με τον Ποινικό Κώδικα που μόνη της ψήφισε η κυβέρνηση, καταργείται η πρόβλεψη του προηγούμενου κώδικα που εξαιρούσε απολύτως από την απόλυση με ηλεκτρονική επιτήρηση μετά από 17 χρόνια όσων είχαν καταδικαστεί για τρομοκρατικές πράξεις, εγκληματική οργάνωση, εσχάτη προδοσία και άλλα ιδιαιτέρως ειδεχθή εγκλήματα. Με τον τρόπο αυτό σήμερα αποκτούν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για υπό όρους απόλυση πολυισοβίτες τρομοκράτες, αλλά και απροσδιόριστος αριθμός άλλων καταδίκων. Θα επαναφέρουμε τη συνολική απαγόρευση μετατροπής ποινής σε υπό όρους απόλυση με ηλεκτρονική επιτήρηση για βαριά και ειδεχθή εγκλήματα.
5. Ποια άλλα σημεία του Ποινικού Κώδικα θεωρείτε προβληματικά και τι θα κάνετε;
Με το νέο Κώδικα μειώνονται ουσιωδώς οι ποινές σε εγκλήματα ιδιαίτερης απαξίας για το πολίτευμα και επιβλαβή για τη δημόσια τάξη, όπως η κατασκευή και κατοχή εκρηκτικών και μολότοφ. Εμείς θα αυστηροποιήσουμε το πλαίσιο ποινών για συγκεκριμένα βαριά και ειδεχθή εγκλήματα. Με το νέο Κώδικα δημιουργείται κίνδυνος άμεσης παραγραφής λόγω της μετατροπής πολλών αδικημάτων από κακουργήματα σε πλημμελήματα, όπως είναι τα αδικήματα της φοροδιαφυγής, της μη καταβολής Φ.Π.Α., της έκδοσης εικονικών τιμολογίων, της λαθρεμπορίας καυσίμων και τσιγάρων, της αρχαιοκαπηλίας και άλλα. Εμείς Θα εξαιρέσουμε από την συντετμημένη παραγραφή λόγω μετατροπής αδικήματα για τα οποία έχει ήδη ασκηθεί ποινική δίωξη. Με το νέο Κώδικα, η η αναγνώριση ελαφρυντικών για στοιχεία που δεν έχουν σχέση με την προσωπικότητα του κατηγορουμένου, αλλά είναι της αποκλειστικής ευθύνης της Πολιτείας (πχ υπέρβαση εύλογων χρονικών ορίων δίκης) θα οδηγήσουν αρκετούς εγκληματίες, που έχουν παραπεμφθεί για σοβαρά αδικήματα ή εκτίουν πολυετείς ποινές κάθειρξης, εκτός φυλακών καθιστώντας έτσι τις πράξεις τους ουσιαστικά ατιμώρητες. Εμείς θα παρέμβουμε συστημικά για την επιτάχυνση της απονομής της Δικαιοσύνης με σειρά διαρθρωτικών μέτρων που είναι ήδη έτοιμα ώστε να μην υπάρχει προσχηματική επίκληση ευθύνης του δημοσίου ως ελαφρυντική συνθήκη. Με το νέο Κώδικα διευρύνονται υπερβολικά τα αδικήματα για τα οποία απαιτείται μήνυση και δεν θα διώκονται πια αυτεπάγγελτα με πρωτοβουλία των δικαστικών αρχών (πχ διατάραξη οικιακής ειρήνης, προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, παραβίαση του απορρήτου εγγράφων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, παράνομη πρόσβαση σε σύστημα πληροφοριών ή δεδομένα, δωροδοκία και δωροληψία στον ιδιωτικό τομέα). Εμείς, θα προβλέψουμε αυτεπάγγελτη δίωξη σε ορισμένα βαριά και ειδεχθή εγκλήματα που σήμερα διώκονται μόνο κατ’ έγκληση. Επίσης, θα αναστείλουμε την εφαρμογή της κοινωφελούς εργασίας έως ότου υπάρξει ένα επιχειρησιακό σχέδιο και η αναγκαία ενίσχυση των υποδομών των ΟΤΑ για να υποδεχτούν όσους εκτίουν τις ποινές αυτές. Θα ενεργοποιήσουμε φυλακές υψίστης ασφαλείας για βαριά και ειδεχθή εγκλήματα, θα καταργήσουμε το πανεπιστημιακό άσυλο για εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου που τελούνται εντός του πανεπιστημίου και θα αυστηροποιήσουμε το πλαίσιο χορήγησης αδειών σε πολυισοβίτες αμετανόητους εγκληματίες
ΣΚΟΠΙΑΝΟ
1. Πριν λίγες μέρες δεκάδες πανεπιστημιακοί, νομικοί, συνταγματολόγοι σε ανοιχτή επιστολή που σας απηύθυναν χαρακτηρίζουν την συμφωνία των Πρεσπών αντισυνταγματική και νομικά άκυρη και σας ζητούν να ξεκινήσετε την διαδικασία ακύρωσης της. Τι θα κάνετε;
Μια διεθνής συμφωνία κυρωμένη από το Ελληνικό Κοινοβούλιο δεν ακυρώνεται μονομερώς. Αν διαβάσετε και την ίδια τη συμφωνία, δεν αφήνει περιθώρια μονομερούς κατάργησης. Γι’ αυτό και ήμασταν πάρα πολύ ειλικρινείς με τον ελληνικό λαό. Στη Βουλή και θέσαμε όλους τους βουλευτές προ των ευθυνών τους. Τους είπαμε «Προσέξτε τι κάνετε. Εάν αυτή η συμφωνία κυρωθεί, πάρα πολύ δύσκολα αλλάζει την επόμενη ημέρα». Δυστυχώς η συμφωνία κυρώθηκε, δυστυχώς “εξαγοράστηκαν” βουλευτές με πολιτικά χαρτοφυλάκια, έγιναν Υπουργοί την επόμενη ημέρα για να ψηφίσουν αυτή τη συμφωνία. Και βέβαια τώρα καλούμαστε να μαζέψουμε τα σπασμένα. Και ποια είναι τα σπασμένα; Εκατοντάδες επιχειρήσεις στη Βόρεια Ελλάδα οι οποίες αισθάνονται παντελώς απροστάτευτες έχουν το όνομα «Μακεδονία», χρησιμοποιούν το επίθετο «Μακεδονικός» και σήμερα δεν μπορούν να αισθάνονται την ίδια ασφάλεια που αισθάνονταν πριν. Για αυτό και έχουμε πει ξεκάθαρα ότι εμείς θα προστατεύσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις στο ευρωπαϊκό πλαίσιο, θα τους δώσουμε τα εργαλεία να κατοχυρώσουν το όνομά τους ως γεωγραφικός προσδιορισμός και θα κάνουμε και κάτι ακόμα: Θα κάνουμε μια μεγάλη επικοινωνιακή εκστρατεία. για την πραγματική, την αληθινή Μακεδονία, την Ελληνική Μακεδονία, και θα κερδίσουμε το παγκόσμιο παιχνίδι της κοινής γνώμης.
2. Επίσης η κυβέρνηση σας κατηγορεί ότι ήδη εδώ και 14 χρόνια με την περιβόητη επιστολή Καραμανλή είχατε δεχθεί μια χειρότερη συμφωνία. Τι θα κάνετε;
Η ιστορία έχει γράψει ότι ο Κώστας Καραμανλής στο Βουκουρέστι είπε «Όχι» απειλώντας με βέτο, εκεί που ο Αλέξης Τσίπρας στη συνέχεια είπε «Ναι». Και δεν ήταν μόνο ο Κώστας Καραμανλής που είπε όχι. Πέντε ακόμα Πρωθυπουργοί δεν δέχθηκαν συμφωνία η οποία να εκχωρούσε στους γείτονές μας ‘μακεδονική” γλώσσα και “μακεδονική” εθνότητα. Αυτή είναι η αλήθεια. Οι δε επιστολές, τις οποίες ξαφνικά διάφορα λαγωνικά “αποκάλυψαν” ήταν γνωστές και δημοσιευμένες στον Τύπο από το 2005. Σημασία έχει όμως τελικά τι έγινε. Και αυτό το οποίο έγινε είναι ότι το 2008 η κυβέρνηση της ΝΔ απέναντι σε αφόρητες διεθνείς πιέσεις, -πιέσεις από την Αμερική, πιέσεις από την Ευρώπη- είπε ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε μία συμφωνία, μπλόκαρε την είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και στην ουσία κράτησε μία υπεύθυνη εθνική στάση την οποία ο κ. Τσίπρας μόνος του για δικούς του λόγους ακύρωσε. Βρέθηκε σε σύγκρουση με τη μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, δεν εξήγησε ποτέ γιατί αυτή η σπουδή να ολοκληρωθεί αυτό το ζήτημα.
Ακόμη περισσότερο, ο κ. Τσίπρας δεν έχει απαντήσει στις κατηγορίες ότι πίσω από τη Συμφωνία των Πρεσπών κρύφτηκε κάποια άλλη συναλλαγή. Όπως καταγράφεται στο πρόσφατο βιβλίο της κ. Δενδρινού και της κ. Βαρβιτσιώτη (η τελευταία μπλόφα), -και το έθεσε δημοσίως χθες στη συνέντευξή του ο κ. Μητσοτάκης- ο κ. Γιούνκερ το 2015 είχε πει στον κ. Τσίπρα ότι: «Κοίταξε να δεις, εμείς θα σε βοηθήσουμε τώρα στην οικονομία, αλλά θέλουμε να μας λύσεις το Σκοπιανό». Πρόκειται για δήλωση ενός κορυφαίου πολιτικού της Ευρώπης, που καταγράφεται σε ένα πολύ σοβαρό βιβλίο. Δεν ακούσαμε κανένα να το διαψεύδει μέχρι σήμερα, παρόλο που αφήνει βάσιμα υπονοούμενα ότι ο κ. Τσίπρας εξαργύρωνε γραμμάτια στη Συμφωνία των Πρεσπών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου