Διαδοχικές συναντήσεις θα έχει αύριο το πρωί στο υπουργείο Εξωτερικών, ο υπουργός Δημήτρης Αβραμόπουλος με τους πρέσβη των ΗΠΑ Daniel Bennett Smith στις 11:30 και τον πρέσβη της Ολλανδίας Cornelis Van Rij στις 12:30. Αντικείμενο των δύο συναντήσεων - τυπικά - είναι "εθιμοτυπική συνάντηση γνωριμίας" των πρεσβευτών με το νέο υπουργό, αλλά στις συναντήσεις αυτές, τις χωρίς επίσημη ατζέντα,
συζητώνται ακόμα και τα πιο σοβαρά θέματα.Λ.Σ.Μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου