Τηλεφωνική παρέμβαση πραγματοποίησε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος χθες προς τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ, Γιάννη Παναγόπουλο, ζητώντας την παρέμβασή του προς το Προεδρείο του Σωματείου των εργαζομένων στα "Ελληνικά Ναυπηγεία" του Σκαραμαγκά «ΤΡΙΑΙΝΑ», προκειμέου να διασφαλιστούν τα τρία υποβρύχια
τύπου "214 ΑΙΡ", κλάσεως "ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ", του Πολεμικού Ναυτικού που βρίσκονται μέσα στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και να μη διακοπούν τα έργα συντηρήσεώς τους. " Είναι δεδομένο ότι η διακοπή των εργασιών αυτών θα οδηγήσει στην αχρήστευση των υποβρυχίων, για τα οποία ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει πάνω από 2 δισ. ευρώ" τόνισε μεταξύ άλλων προς τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ ο υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου