Έιχαν να μιλήσουν χρόνια, καθώς όπως λέγεται αφού η Ντόρα είχε χάσει τις εκλογές για την αρχηγία της ΝΔ, ο πρώην πρωθυπουργός της είχε τηλεφωνήσει και αυτή του μίλησε με άσχημο τρόπο, με αποτέλεσμα οι σχέσεις τους να περάσουν στον πάγο.
Προχθές συναντήθηκαν στην Βουλή κα το πρώτο βήμα έκανε ο Κώστας Καραμανλής:
"Nτόρα τι κάνεις;"
"Καλά Πρόεδρε, εσύ;" απάντησε ξαφνιασμένη η Μπακογιάννη.
"Πολύ καλά, εσύ πώς τα πάς;" τη ρώτησε ο Καραμανλής
"Εγώ αποφάσισα να ακολουθήσω την επιτηχημένη τακτική σου. Να μην μιλάω καθόλου'! είπε η πρώην υπουργός, αφήνωντας με το στόμα ανοιχτό τους -όχι λίγους- βουλευτές που παρακολουθούσαν πολύ προσεκτικά την συνομιλία τους...
Και κάπου εκεί η πρώτη συνομιλία τους μετά από σχεδόν 2,5 χρόνια διακόπηκε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου