Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Η "ΧΗΜΕΙΑ" ΕΥΡΙΠΙΔΗ-ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ


Καλή «χημεία» έχει αποκτήσει ήδη, όπως φαίνεται, το «δίδυμο» της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών. Ο λόγος για τον υπουργό Ευρ. Στυλιανίδη και τον αναπληρωτή υπουργό Χ. Αθανασίου, οι οποίοι εμφανίζονται μαζί στις πολύωρες συναντήσεις με τους υπηρεσιακούς παράγοντες.

Ηδη επισκέφθηκαν όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου και στη Σταδίου και στην Ευαγγελιστρίας και είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι τις ανάγκες που υπάρχουν. Μάλιστα, οι ομιλίες και των δύο προς τους
υπαλλήλους του υπουργείου συγκέντρωσαν τα θετικά σχόλια των παρισταμένων. «Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τόπο, προχωράμε μαζί για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για την Ελλάδα. Η προσπάθεια αυτή θα γίνει χωρίς μεγάλα λόγια και ψεύτικες υποσχέσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εσωτερικών.


Δεν υπάρχουν σχόλια: