Χαρακτηριστικό της υγείας του Αντώνη Σαμαρά, είναι το γεγονός οτι σήμερα με το που έφυγαν οι υπουργοί Γ.Στουρνάρας και Χ.Σταικούρας από το σπίτι του, τους ξεπροβόδισε ο ίδιος φτάνοντας με την εξώπορτα της αυλής του.
Ο πρωθυπουργός φαίνεται κάθε μέρα που περνά να είναι και καλύτερα
στην υγεία του και είναι θέμα χρόνου η επιστροφή του στις επάλξεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου