Η Αθήνα βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Νίκου Δένδια και της Όλγας Κεφαλογιάννη που πραγματοποιήθηκε σήμερα. Ο υπουργός μετά τη συνάντηση προανήγγειλε άμεσες παρεμβάσεις στο τομέα της αστυνόμευσης στο κέντρο της Αθήνας για την άμεση αλλαγή της εικόνας που έχει αυτή τη στιγμή η πρωτεύουσα.
Ο υπουργός χαρακτήρισε την εικόνα στο κέντρο της Αθήνας ως καθολικά απαράδεκτη και σημείωσε πως η κατάσταση θα πρέπει να
αλλάξει άμεσα.Η Αθήνα είναι η βιτρίνα της χώρας και οι δύο υπουργοί συμφώνησαν οτι η εικόνα της αυτή τη στιγμή είναι απογοητευτική και δεν αντιστοιχεί στην εικόνα που θέλουμε να προωθήσουμε στο εξωτερικό αλλά και στην ουσία που επιζητούμε για το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Η Όλγα Κεφαλογιάννη τόνισε ότι τα ζητήματα της δημόσιας ασφάλειας βοηθούν και τη δουλειά του υπουργείου, που είναι η προώθηση του τουρισμού λέγοντας παράλληλα πως θα πρέπει η Ελλάδα να είναι ασφαλής για τους επισκέπτες της.
Επίσης ο κ. Δένδιας τόνισε ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην Αθήνα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή στον Εβρο ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι η δημιουργία ενός σωστά οργανωμένου κέντρου προσωρινής φιλοξενίας μη νόμιμων μεταναστών δεν θα προκαλέσει πρόβλημα.
"Στόχος είναι", είπε η υπουργός Τουρισμού, "να επαναφέρουμε στην Αθήνα την χαμένη αίγλη της"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου