Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ


Επιστρέφει εντός της εβδομάδας ο Αντώνης Σαμαράς στο Μαξίμου και αναλαμβάνει σταδιακά τα καθήκοντά του. Σύμφωνα με την τελευταία εξέταση που του έκανε ο θεράπων ιατρός του, διαπίστωσε ότι η υγεία του πρωθυπουργού βελτιώνεται μέρα με τη μέρα καθώς η ανάρρωσή του γίνεται με ταχείς ρυθμούς, χωρίς προβλήματα.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι την Πέμπτη ο Πρωθυπουργός θα είναι σε θέση να ανακοινώσει τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης
στη Βουλή.

Στ.Νοβ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: