Διαφημιστική εκστρατεία με στόχο την ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της χώρας ετοιμάζει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.
Το θέμα συζητήθηκε στην συνάντηση που είχε ο υπουργός Εξωτερικών με τον πρωθυπουργό και ο κ. Αβραμόπουλος πήρε το πράσινο φως από τον Αντώνη Σαμαρά. Η καμπάνια θα "τρέξει" μέσα στο φθινόπωρο.http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/278702/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου