Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ


Νέα σύσκεψη φαίνεται ότι αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί στην Κηφισιά, στο σπίτι του Αντώνη Σαμαρά. Όπως γράψαμε και σε προηγούμενη ανάρτηση σήμερα ενδέχεται ο υπουργός Οικονομικών κ. Στουρνάρας να επισκεφθεί εκ νέου τον Αντώνη Σαμαρά.

Φαίνεται ότι η είδηση επιβεβαιώνεται καθώς νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται το απόγευμα οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί να συναντηθούν μαζί με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, αλλά
και των τριών κομμάτων που συμμετέχουν στην κυβέρνηση.

Στο τραπέζι της συζήτησης θα τεθεί ένα μόνο θέμα, αυτό της στάσης της κυβέρνησης απέναντι στους εκπροσώπους της τρόικας που καταφθάνουν και ξεκινούν ελέγχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: