Αναγνώστες

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΓΡΑΦΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ


Τεράστια σημασία αποδίδει ο Αντώνης Σαμαρας στα ζητήματα των νέων μέσων και του ιντερνετ. Εκτιμά ότι η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση πολλών προβλημάτων της καθημερινότητας. Γιαυτό και σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr προετοιμάζεται ειδικό γραφείο στο Μέγαρο
Μαξίμου που θα έχει υπό την ευθύνη του την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Το κομμάτι αυτό θα το αναλάβει ο Δημήτρης Πτωχός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: