Φαίνεται πως πιέζει για τα καλά ο Υπουργός Παιδείας για να μπει μια τάξη στα ελληνικά πανεπιστήμια.
Έθεσε λοιπόν επί τάπητος μια σειρά από ζητήματα στους πρυτάνεις οι οποίοι πρέπει μέχρι 31/12 να εκλέξουν όλα τα όργανα και τους πρυτάνεις έχοντας την ευθύνη. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα έχουν παράβαση καθήκοντος.
Οι πρυτάνεις έχουν την ευθύνη να εκλέξουν ή με κάλπη ή με επιστολή ψήφο τα συμβούλιά τους, μέσα στο φθινόπωρο.
Στο πλαίσιο αυτό η Σύγκλητος φαίνεται πως θα έχει όλες τις ακαδημαϊκές ευθύνες και το Συμβούλιο
Διοίκησης όλες τις άλλες (Οικονομικές, Οργανωτικές..κτλ..)Παράλληλα τόνισε πως θα προχωρήσει σε αναδιοργάνωση της ΑΔΙΠ.
Τέλος είναι ήδη έτοιμος ο νέος ακαδημαϊκός χάρτης των ΑΕΙ-ΤΕΙ που θα κάνει πράξη τον εξορθολογισμό των δαπανών και το νοικοκύρεμα της ακαδημαϊκής οικογένειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου