Αναγνώστες

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΠΩΣ ΣΤΡΙΜΩΞΕ ΤΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ Ο ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ...!


Φαίνεται πως πιέζει για τα καλά ο Υπουργός Παιδείας για να μπει μια τάξη στα ελληνικά πανεπιστήμια.
Έθεσε λοιπόν επί τάπητος μια σειρά από ζητήματα στους πρυτάνεις οι οποίοι πρέπει μέχρι 31/12 να εκλέξουν όλα τα όργανα και τους πρυτάνεις έχοντας την ευθύνη. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα έχουν παράβαση καθήκοντος.
Οι πρυτάνεις έχουν την ευθύνη να εκλέξουν ή με κάλπη ή με επιστολή ψήφο τα συμβούλιά τους, μέσα στο φθινόπωρο.
Στο πλαίσιο αυτό η Σύγκλητος φαίνεται πως θα έχει όλες τις ακαδημαϊκές ευθύνες και το Συμβούλιο
Διοίκησης όλες τις άλλες (Οικονομικές, Οργανωτικές..κτλ..)
Παράλληλα τόνισε πως θα προχωρήσει σε αναδιοργάνωση της ΑΔΙΠ.
Τέλος είναι ήδη έτοιμος ο νέος ακαδημαϊκός χάρτης των ΑΕΙ-ΤΕΙ που θα κάνει πράξη τον εξορθολογισμό των δαπανών και το νοικοκύρεμα της ακαδημαϊκής οικογένειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: