Με τη μορφή του κατεπείγοντος κατατίθεται αύριο το πρώτο σχέδιο νόμου της νέας Κυβέρνησης. Πρόκειται για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας το οποία θα περιέχει τις αλλαγές στο νόμο Διαμαντοπούλου για τα ΑΕΙ. Ο λόγος μάλιστα για τον οποίο κατατίθεται με τη μορφή του κατεπείγοντος είναι διότι το Υπουργείο Παιδείας θέλει το νομοσχέδιο ψηφισμένο μέχρι τα τέλη Αυγούστου με αποτέλεσμα η μόνη πρόσφορη διαδικασία λόγω και του κλεισίματος της Βουλής να είναι αυτή του "κατεπείγοντος". Σύμφωνα με την
ενημέρωση της Βουλής το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί αύριο στη Βουλή, την Δευτέρα θα περάσει από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και την Τρίτη θα ψηφιστεί στην Ολομέλεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου