Αναγνώστες

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΤΗΣΙΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΔ


Οι κρίσεις θα γίνουν όπως ορίζει ο νόμος" τόνισε από τη Λάρισα ο υπουργός Εθνικής ΆΜυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος, απανώντας σε σχετικό δημοσιογραφικό ερώτημα περί του αν οι κρίσεις πρόκειται να γίνουν μέσα στο καλοκαίρι ή μετα.

"Κοιτάξτε, τα πράγματα θα προχωρήσουν όπως ορίζουν οι νόμοι. Δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο για την ώρα. Τις επόμενες εβδομάδες θα μπορέσω να σας πω πολύ περισσότερα. Πάντως, όπως ορίζουν οι νόμοι, εμείς θα πολιτευτούμε και ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής
Άμυνας".

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, που επικαλείται ο ΥΕΘΑ, οι κρίσεις πρέπει να έχουν ξεκινήσει φέτος μέχρι και τις 15 Ιουλίου. Πότε όταν ο ΥΕΘΑ επικαλείται - και μάλιστα δύο φορές - το σχετικό νόμο τότε θα πρέπει να περιμένουμε από μέρα σε μέρα μέχρι τα μέσα του τρέχοντος μηνός.

Λ.Σ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: