Αναγνώστες

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΗΔΗ ΤΗΝ... ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ BLACK LIST


Ο Αντώνης Σαμαράς κατά τις συσκέψεις του με τους στενούς του συνεργάτες δεν ενημερώνεται μόνο για την καθημερινήυ λειτουργία της κυβέρνησης, αλλά και για την συμπεριφορά που επιδεικνύουν έως τώρα στα καθήκοντά τους οι νέοι υπουργοί και υφυπουργοί. Για να ξέρετε, πάντως, κάποιοι έχουν δεχθεί ήδη συστάσεις...

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Μην αγχώνεστε πάντως. Πρόκεται κατά βάση για δευτεροκλασάτους υπουργούς και υφυπουργούς που έχουν δείξει δείγματα... αλαζονείας ή που δεν δυσκολεύονται να εξοικειωθούν με το
νέο τους περιβάλλον και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες προσπαθούν να επιτελέσουν το έργο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: