Αναγνώστες

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ «ΤΡΙΩΝ»


Νέα συνάντηση θα έχουν αύριο οι Αντώνης Σαμαράς, Ευάγγελος Βενιζέλος και Φώτης Κουβέλης, στο σπίτι του πρωθυπουργού στην Κηφισιά, ώστε να καταλήξουν στη "γραμμή" που θα ακολουθήσουν εν όψει των
συζητήσεων με την τρόικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: