Αναγνώστες
Τρίτη 3 Ιουλίου 2012
ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ «ΤΡΙΩΝ»
Νέα συνάντηση θα έχουν αύριο οι Αντώνης Σαμαράς, Ευάγγελος Βενιζέλος και Φώτης Κουβέλης, στο σπίτι του πρωθυπουργού στην Κηφισιά, ώστε να καταλήξουν στη "γραμμή" που θα ακολουθήσουν εν όψει των
συζητήσεων με την τρόικα.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/279553/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου