Αναγνώστες

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΣΥΝΕΠΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΠΟΔΗΜΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ


Ο Σαμαράς δεσμεύθηκε ότι θα αναβαθμίσει την Γενική Γραμματεία Αποδήμου Ελληνισμού σε Υφυπουργείο Αποδήμου Ελληνισμού και ήδη το έκανε πράξη.

Η ίδρυση Υφυπουργείου για τον Απόδημο Ελληνισμό αποτελεί πάγιο αίτημα της διεσπαρμένης σε όλο τον κόσμο ελληνικής ομογένειας, εδώ και δεκαετίες.

Όταν έχεις επτά εκατομμύρια διασποράς Ελλήνων σε όλο τον κόσμο και ο πληθυσμός εντός Ελλάδος είναι δέκα εκατομμύρια, δεν χρειάζεται να είσαι φιλόσοφος για να
καταλάβεις ότι πρέπει να κάνεις κάτι για να αξιοποιήσεις την δύναμη αυτή προς όφελος των εθνικών σου συμφερόντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: