Αναγνώστες

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ


Την Τετάρτη θα βρεθούν ξανά ο Πρωθυπουργός με τους Προέδρους του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ λίγο πριν αρχίσουν τις επαφές τους με τους υπουργούς οι επικεφαλής της Τρόικας.

Στην συνάντηση των τριών έγινε μία αναλυτική πορεία της κατάστασης, ενώ ο υπουργός οικονομικών τους ενημέρωσε για την πορεία των εσόδων.

Σύμφωνα με πληροφορίες το οικονομικό επιτελείο έχει στα σκαριά ένα χρονοδιάγραμμα το οποίο θα
περιλαμβάνει αποκρατικοποιήσεις και λουκέτα σε δημόσιους οργανισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: